6 Ağustos 2011 Cumartesi

Lamy Safari için OB uç

Bir süre önce Mesut ile Lamy Safari için Karum Kırtasiye'den OB uç ısmarladık. Sağ olsunlar hemen firmadan getirttiler.

Büyük bir hevesle mevcut uçları değiştirdik. Bu arada Lamy Safari ve benzerleri için değişim çok kolay. Bir çok yerde bunun için yapışkan bant kullanılması öneriliyor fakat buradaki bağlantıda (http://sparklingsilvia.wordpress.com/tutorials/lamy-pen-tutorial/) anlatılan kalem kapağı yöntemi de gayet düzgün işliyor. Tabi titiz olanlar için biraz riskli görünecektir.
Lamy kalemler gerçekten kullanım kolaylığı, güvenilirliği ve güzel görünümleri ile popüler olmayı hak ediyorlar.

Maalesef OB uç beklentilerimizi karşılamaktan çok uzak. Mesut'un kullandığı ve 1950'li yıllardan kalma Montblanc kalemin OB ucu ile karşılaştırdığımızda düz B uçtan hiçbir farkı yok.

2 yorum:

  1. Merhaba,
    İki gün önce Cağaloğlu'nda bir dükkândan Lamy Joy kesik uçlu bir kalem aldım. Üç farklı ucun bir arada olduğu set de vardı ama bana pahalı geldiği için tek olanlardan aldım. Satıcı kaç numara uç istediğimi sordu, ilk defa dolma kalem aldığım için hiçbir bilgim yoktu. 1,5 ya da 1,9 çok kalın olur diye 1,1 uç taktırdım kaleme. Eve gelip de kalemle yazdığımda hiç de kesik uçla yazılmış bir yazı gibi görünmediğini fark ettim. Şimdi 1,5 ya da 1,9 Lamy uç almak istiyorum. Siz ne tavsiye edersiniz? Bir de uçların fiyatları ne durumda acaba?
    Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaligrafik bir amaç yoksa günlük kullanım için çok kalın uç pek rahat olmayabilir. 1,5 Lamy uç her iki amacı da karşılayabilir sanırım. Kişisel beğeni önemli bir nokta.

      Sil