16 Aralık 2012 Pazar

Marka Hikâyeleri : Montblanc *


Montblanc :

" Montblanc markasının gelişimi, 1906 yılına dayanıyor. Alman kırtasiyeci Klaus Johannes VOSS'un, sadece zengin azınlığın alabildiği dolma kalemleri halka yaygınlaştırma isteği, birkaç arkadaşı ile birlikte bir araya gelerek dolma kalem imalatına başlamasıyla vücut buldu.
Montblanc'ın bu yeni stratejisi ile dolma kalem sadece zenginlerin kullanabileceği bir araç olmaktan çıktı. Bugün ise Montblanc sınırlı sayıdaki özel dolma kalem serileri ile kalem tutkunlarının gözdesi..
Sadece kalemde değil saat ve gözlükte de üretimi olan Montblanc etkileyici tasarımları ve kalitesi ile, adını aldığı zirvenin hakkını veriyor. "

Kaynak : www.markakalem.com

 M.K. : 
Markanın hikayesi bana VW ve Emlak Bankası'nı hatırlatır. 
Volkswagen  : (Almanca) Halk arabası 
imiş ama şimdi prestijli markalardan biri :)
Emlak Bankası dar gelirli vatandaşı konut sahibi yapmak için kurulmuş lakin projeleri olan Ataköy ve Ataşehir'de dar gelirli bulmak pek kolay olmaz:) 

Montblanc, çok sevdiğim, çok sahip olduğum markalardan. İlkini Karaköy Yeraltı geçidinde seyyar tezgahta sıfır (mint) olarak almıştım. O zamandan beri şansım tutar Montblanc'da. Kısmet kavramı işler ...

1 yorum:

  1. Montblanc'ın en eski modelleri ile günümüzdekiler arasında büyük farklar var. İbre kalite ve paha yönünde açılmaya devam ediyor.

    YanıtlaSil